מצרים: מתקרבים להארכת הפסקת האש ביומיים

קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on מצרים: מתקרבים להארכת הפסקת האש ביומיים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשכים המאמצים למנוע עיכובים בפעימה הרביעית של עסקת שחרור החטופים והאחרונה במסגרת העסקה הנוכחית- שאמורה להתבצע היום.

משרד ראש הממשלה הודיע כי המשא ומתן על רשימת הצפויים להשתחרר מהשבי נמשך- והמשפחות יעודכנו כשהדבר יתאפשר- ובינתיים יש להימנע מהפצת שמועות ומידע שאינו מהימן.

כלי תקשורת במצרים טענו כי הגורמים המנהלים את המשא-ומתן על עסקת החטופים קרובים להסכמה בנוגע להארכתה- כשעל פי מידע לא רשמי הכוונה היא להוסיף 48 שעות לעסקה במהלכן ישוחררו עוד 20 חטופים ישראלים בשתי פעימות.

בנוסף נמשכים הדיונים בתיווך קטאר על פרטי רשימת החטופים הצפויים להשתחרר היום משבי חמאס- ולדברי גורם מדיני ל-CNN הבעיה היא בעיקר שהרשימה הנוכחית אינה כוללת אימהות אלא רק תשעה ילדים ושתי קשישות.

מוסיף להיות קשה מצבה של אלמה אברהם בת ה-84 שהועברה אתמול מידית עם שחרורה משבי חמאס באמצעות מסוק מעזה לבית החולים סורוקה בבאר-שבע. בתה של אלמה אברהם, טל תקפה בחריפות את הארגונים ההומניטריים הבינלאומיים שסירבו להעביר לאמה תרופות חיוניות בהיותה בשבי חמאס.

צה"ל חשף בצהרים פרטים חדשים על פעילות לוחמי שלדג מתחילת המלחמה- שהביאו להישגים משמעותיים והתעצמו עוד יותר מתחילת התמרון הצבאי. על פי המידע שנחשף הכוחות השתמשו בטכנולוגיות מתקדמות במעברים התת-קרקעים ברצועה ואיתרו פיר מנהרה שחשף את תוואי מנהרת הטרור מתחת לבית החולים העזתי שיפא

עוד מוסר כתבנו כי מחקירת שני מחבלי חמאס שנתפסו עולה כי ביומה הראשון של המלחמה נחטפו בפעילות משולבת פועלים זרים שעבדו בישובים סמוכים לגבול הרצועה- והם הועברו בחסות אמבולנס לבית החולים שיפא המסווה את פעילות הטרור של חמאס.



0 תגובות